18 Mayıs 2012 Cuma

TAHİNLİ KURABİYE

Tarif en son yayınladığım kahvaltıdan, çok önce yayınlamayı planlamıştım ancak bu aralar çok yoğundum. Evde çok fazla vakit geçiremedim daha çok evi otel olarak kullandık. Neyse sizlere herkesin çok beğendiği pratik bir kurabiye tarifi.
 
Malzemeler:
1,5 su bardağı un
1/2 su bardağı tahin
1/2 su bardağı pudra şekeri
1/2 çay bardağı sıvıyağ

Üzeri için: Susam

Yapılışı: İlk önce fırınımızı 180 dereceye ayarlayıp, tüm malzemelerimizi yoğurma kabına alıp elimmize yapışman bir hamur elde edene kadar yoğuruyoruz. Un yeterli gelmezse biraz daha ekleyebilirsiniz. Yağlı kağıt serdiğimiz fırın tepsisine hamurdan cevizden küçük olacak şekilde parçalar koparıp yuvarlayarak aralıklı diziyoruz. Üzerine susam serperek önceden ısıtılmış olduğumuz fırında sadece 8 dakika pişiriyoruz ve soğuyana kadar kurabiyelerimize dokunmuyoruz. Yoksa kurabiyeler parçalanabilir. Afiyet olsun.

8 yorum:

  1. Bayılırım tahinli kurabiyeye.bendede var bir tarif ama böyle beyaz olmuyor kurabiyeler.Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Canim ellerine saglik bende yaptim tahinli sari olsu .Bu tarifide deneyecegim .

    YanıtlaSil
  3. hmmm cok lezziz görünüyor cok
    ellerine saglik canim...

    YanıtlaSil
  4. tarifi ilk okuduğumda aaaaa margarin yok d ,ne güzel dedim....
    ellerine sağlık,deneyeceğim..

    YanıtlaSil
  5. en sevdiğim kurabiye canım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  6. en sevdiğim kurabiyelerden dir.ellerine sağlık canım.sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Ellerine sağlık canım çok güzel olmuş kurabiyeler. İlk fırsatta denemek istiyorum Zİra bayılıyorum bu kurabiyenin tadına:)))Takipteyim canım:))))
    Bana da beklerim. fatoscatadlar.blogspot.com
    Sevgiler...

    YanıtlaSil